2013. október 26., szombat

Új blog

Sziasztok! 
Most nem résszel érkezem amint látjátok, hanem egy újabb bloggal.
Nem tudom, már meg sem számolni, hogy hány van, de azt tudom, hogy 
még lesz. De az már biztos, hogy nem a közeljövőben, az új blogig még
minimum kettőt be fogok fejezni, addig csak ezek lesznek. Remélem tetszeni
fog nektek! A prológus már fent van és amint az időm engedi, az első részt
is felteszem. Itt a blog linkje: Love is a lie, or not?
Hamarosan majd a Trailer is elkészül hozzá, de még nem tudom, hogy mikor.
A szereplők is folyamatosan bővülni fognak! Ennyit szerettem volna mondani!
Itt egy kis ízelítő:
"Kislány korom óta híres akartam lenni. Megkaptam! Az álmom valóra vált, a színpadon élem az életem nagy részét. De nem minden ment fényesen, ezért a menedzserem kitalált egy hülyeséget, ami nekem nagyon nem tetszett, de nem volt mit tennem, el kellett fogadjam, hiszen, ha nem teszem meg elveszíthetem a rajongóimat. Nem szeretném őket cserben hagyni, így belementem a játékba!"

1 megjegyzés:

  1. Saját blogom. Köszönöm ha megnézed. https://almombansemgondoltamvolna.blogspot.com/

    VálaszTörlés